Sunday, January 16, 2011

WESTLIFE OMG!!

seperti tajuk entry, itulah diriku pada tahun 2002 dan 2003...hehe

WESTLIFE YANG SNGT CUTE (^_^)
nape tetibe teringat pasal westlife nie??
cite die sebenarnye gnie..tengah2 boring tak tau nak wat pe, dengar2 la lagu2 lam komputer aku nie ha, pastu sambil2 dengar intai2 lirik kat lam laman google yang banyak membantu nie,...

pastu tetibe teringat lak lagu2 yang selalu dinyanyikan zaman awal remaja dulu, and teruslah tertaip (tak leh blah tertaip, haha ) name westlife lyrics kat bahagian carian google tu (promote google ke cane nei? ehm...) hambek ko banyak gle list lagu dorang, aku rase aku ni da peminat tegar dah rupenye banyak gle lagu dorang aku tak penah dengar, so sebb aku last layan lagu dorang taun 2003, sudah tentulah dah tak ingat melodi die kan, jadi tangan nie pun dengan cekap dan tangkas menaip pulak perkataan youtube dekat bahagian menulis laman sesawang yang ingin dilawati, dan skang nie aku tengah layan jiwang ngan lagu2 westlife yang ade sesetengahny aku masih tau die punye melodi dengan hanye mendengar music entrance nye aje ( ko bajet ko tegar la skang nie kan? ).. haha...

COVER ALBUM YANG GUE BELI


Nie BRIAN yang wat aku jatuh chenta...hehe

dulu2, mase form 1, aku nie duk kelas pertama and ade 2 orang kawan baik tak hengat punye la, tup2 masuk form 2, due2 masuk kelas no 2 meninggalkan aku sorang2 kat kelas pertama ini, jadi aku pun terpakse la buat kawan baru, make terjebaklah aku ke dalam kumpulan 4 orang gadis fanatik westlife dan amat mengalu2kan aku sebagai ahli ke 5 mereka, dan konon2 mase tu kitorang nie namekan diri ktorang EASTLIFE la sebb nak same gak cm westlife, peminat mark sorang, peminat shane sorang, peminat nicky sorang and brian  orang (slah sorang nye aku la tu , haha ). aku bli album pertama (kaset) diorang dari kawan aku, tajuk die 'world of our own' tak silap tajuk album tu, die jual RM10 sebb die dah beli yang lagi baru, sanggup tu bli.. dah beli ape lagi, merengek la kat arwah abh nak walkman sebb nak dengar kaset, tapi jangan mimpi la dapat sebb mende tu mahal. jadi yang jadi mangsa sudah tentulah la radio kereta abahku sebb umah aku takde radio..haha... masak telinga ahli kuarge aku mase tu duk dengar lagu westlife ulang2.. yang paling dorang tak ley tahan bile sambil westlife nyanyi, peminat tegar die nie pun nyanyi gak walau salah2 lirik..hahaha...bagus kan aku promote westlife kat sume orang dalam kete tu?



Jangan la tenung I gitu, malu lah...au gatal...haha...;-p
tapi tak lame dengar cite BRIAN ade anak, pas die kuar westlife, and kitorang yang dari eastlife nie pun dah terpisah kelas (masuk form4, aku masuk teknik,dorang stay) , and lame2 trus la kurang mendengar lagu2 westlife.




jadi skang nie nak layan jiwang westlife dulu lah..bye2 ...

ps : my fav has always been what makes a man and i cry ..hehe

No comments:

Post a Comment